25. Operatiiviset päivät 2024 järjestetään SKY:n ja SAY:n yhteistyönä Messukeskuksen Siiven tiloissa ajalla ke- pe 13.- 15.11.2024!
SKY:n ja SAY:n yhteiskokous avaa tapahtuman ke 13.11 klo 9.00 – 12.30 salissa 101.
Teemana on "Tulevaisuuden leikkaussali". Miten voimme toimia tehokkaammin leikkaussalissa, kun työvoima vähenee ja kustannukset nousevat?

Ennakkorekisteröityminen, edullisimmin osallistumishinnoin on avoinna ajalla ma 2.9 - su 3.11. Tervetuloa koulutukseen ja tapaamaan kollegat marraskuussa alan suurimmassa kansallisessa tapahtumassa, Operatiivisilla päivillä!

Pyydämme myös kaikkia kutsuttuja luennoitsijoita, puheenjohtajia ja kurssien kouluttajia rekisteröitymään! Osallistuminen on mahdollista vain paikan päällä. Kaikki liput oikeuttavat käyntiin kolmena päivänä.

Kurssit varataan rekisteröinnin yhteydessä, joka avataan 2.9.2024. Kurssien varausmaksut 20 € -50 €)/hlö. Kurssivaraus on sitova.

Ke 13.11
SKY:Käsikirurgian jännepaja/16 hlöä/ 20 €/hlö
To 14.11
SKY: Traumatologian E-Fast/16 hlöä/20 €/hlö
SAY: Sydämen ultraääni-tutkimus, TTE -workshopit 1 ja 2/16 hlöä/20 €/hlö
Pe 15.11
SKY: Verisuonikirurgian Carotis -kurssi/16 hlöä/20 €/hlö.
SKY: Sydän - ja Thoraxkirurgian koulutuspäivä/30 hlöä/50 €/hlö

Osallistuminen mahdollista
SAY:n ja SKY:n jäsenille:
Pe 15.11
- Tiimityöskentelytaitojen työpajat 1 ja 2 / 24 hlöä
- Stressin hallinnan workshop  pe aamupäivä/16 hlöä/20 €/hlö
- Osaamisperustainen ohjaus. Miten järjestän palaute-keskustelun pe iltapäivä/16 hlöä/20 €/hlö

Vapaiden esitelmien abstraktit toimitetaan erikoisalayhdistysten sihteereille. Hyväksyntä tulee erikoisalayhdistykseltäsi.
Huom! Tarkistathan aina oman erikoisalasi sivustolta oikean abstraktin toimitustavan. Salijako kertoo onko erikoisalalla vapaita esitelmiä ohjelmassaan.

Messukeskus Helsinki:
Saapuminen ja parkki
Sivusto:
www.messukeskus.com

Kiintiövarauksemme on tapahtumapaikan yhteydessä sijaitsevaan hotelliin:
Holiday Inn Helsinki Expo,
p. +358 (0) 9 150 900
Varaukset: OPERATIIVISET PÄIVÄT

Yksittäiset huonevaraukset, jokainen varaa/maksaa itse: expo@holidayinnhelsinki.fi

NohoPartners
Lounaslipputilaukset:
noho@messukeskus.com

Näyttelyalueella on kaksi osallistujille maksutonta kahvituspistettä alueilla Valo ja Säde. Lisäksi alueella on NoHoPartnersin myyntipisteitä.

Ravintolat Platta ja Mesta palvelevat teitä lounasaikaan